اشک سرد نقره ای

چقدر شعر نوشتیم برای باران غافل از آن دل دیوانه که بارانی بود

اشک سرد نقره ای

چقدر شعر نوشتیم برای باران غافل از آن دل دیوانه که بارانی بود

زندگی ....

زندگی یعنی چکیدن، همچو شمع از گرمی عشق
زندگی یعنی لطافت، گم شدن در نرمی
عشق
زندگی یعنی دویدن، بی امان در بادی عشق

رفتن و آخر رسیدن، بر در ِآبادی
عشق
میتوان هر لحظه هر جا عاشق و دل داده بودن

پر غرور،چون آبشاران،بودن،اما
ساده بودن
میشود اندوه شب را،از نگاه صبح فهمید

یا به وقت ریزش اشک، شادی
بگذشته را دید
میتوان در گریه ی ابر، با خیال غنچه خوش بود

زایش آینده را در،
هر خزانی دید و آسود
میتوان هر لحظه، هر جا، عاشق و دل داده بودن

پر غرور چون
آبشاران، بودن، اما ساده بودن

هر دارو که  علاج  بود

 در خانه داشتم

 اما   تنم  در باد

  به تماشای  غزلهای  آخر می رفت

  امروز  را بی تو  خفتم

فردا که  خاک را به باد  بسپارند

  تو را  یافته ام

 مگر  تو  نسیم ابر بودی

که تو  را در باران  گم کردم ؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

همیشه گیتاری هست که در دل شب ناله می کند

 

بــــــــــــــــــــــــــی خـــــیـــــــــــال


اگه بارون نمی باره

بی خیال
اگه حال و روزت گریه داره
بی خیال
اگه تلخه
دم نزن
اگه زشته
جا نزن
اگه سخته
غر نزن

 

برو .....

سفر به سلامت مهربان

هر کجا قرار است دل داده شوی همان جا نیز ماندگار شو

عشق من بدرقه راهت

برو.....

دعاهای هر شب من و ستاره ها توشه راهت

کوله بارت ،رسیدن تمام ارزوهایت بر سر درخت تمنا تنها آرزوست

آن هم روشنی جاده ی تاریک فردایت

خورشیذ را در چمدانت گذارده ام تا دلتنگ آفتاب این دیار نشوی

...

عطر باران را هم در بقچه ای پیچیدم و همان جا کنار خورشید

.......گذاشتم تا در حسرت بوی غربتش نمانی

هر جا رسیدی عطر باران به آنجا ببخش

....

دلت را به دلی بسپار که شور مجنون لایقش باشد.

 

 

برو ولی چرا بی من ؟

 ولی....تو را به خدا از این عاشق دلداده هم خبر بگیر که سخت محتاج است....

سفر به سلامت مسافر ....

 


سلام به همه ی دوستان عزیزم . ممنون که به وب من اومدین  میخواستم وب رز سفید رو بهتون بدم تا سری بزنین همینطور وب مشترکمون را ......در پناه آسمان ...خداحافظ.
وبلاگ مشترکمان :  www.jojehmaman.blogsky.com

رز سفید:www.ghoroobesiahpoosh.blogsky.com

احساس

هنوزم در پی اونم که میشه عاشقش باشم

مثل دریایه من باشه منم چون قایقش باشم

هنوزم در پی اونم که عمری همدمم باشه

شریک خنده و شادی رفیق ماتمم باشه

هنوزم در پی اونم که عشقش سادگی باشه

نگاهای پر از مهرش  پناه خستگیم باشه

میگن جوینده یابنده است اما......

پاهای من خستست.......

هنوزم در پی اونم که اشکهام را روی گونم

با اون دستای پر مهرش بگه جونم .....بگه.....جونم.::::

نکن گریه منم اینجام بذار دستات را تو دستام

تو احساس من را می خوای منم ای وای تو را میخوام

 

سلام  عزیزان ٬ از همه ی شما ممنون که به وب من سر زدین ٬ "happy valentine day to everybody" در پناه آسمان ٬ خداحافظ

مسافر

وقتی دستام خالی باشه وقتی باشم عاشق تو

غیر دل چیزی ندارم که بدونم لایق تو

دلم و از مال دنیا به تو هدیه داده بودم

با تمام بی پناهی به تو تکیه داده بودم

هر بلایی سرم اومد همه زجری که کشیدم

همه را به جون خریدم ولی از تو نبریدم

هر جا بودم  با بودم هر جا رفتم تو رو دیدم

تو سبک شدن تو رویا همه جا به تو رسیدم

اگر احساسم را کشتی اگه از یاد من را بردی

اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی

بدون این را که دل من شده جادویه طلسمت

یکی هست این ور دنیا که تو یادش مونده اسمت