اشک سرد نقره ای

چقدر شعر نوشتیم برای باران غافل از آن دل دیوانه که بارانی بود

اشک سرد نقره ای

چقدر شعر نوشتیم برای باران غافل از آن دل دیوانه که بارانی بود

 

انتظار نداشتم تا همیشه هم سلولی من بمونی
    انتظار نداشتم چون محکوم به حبس ابد بودم ، تو هم فکر فرار را از سرت بیرون کنی

    انتظار نداشتم شریک غم هام بشی و شادیهای کوچکت رو به من تعارف کنی


    انتظار نداشتم وقتی از پشت میله ها، آزادی رو نگاه می کنی، من رو هم تو رویاهات ببینی
    انتظار نداشتم وقتی یواشکی کلیدها رو از جیب نگهبان برداشتی، منو مَحرم بدونی


    انتظار نداشتم وقتی تو اعماق شب از سلول خارج شدی، کلیدها رو با خودت نبری...


    انتظار داشتم به حرمت تمام خاطراتمون


            تمام یادگاریهای روی دیوار


            تمام خط های شمارش روزهای شب زده مون روی دیوار


            تمام دوست دارم های روی دیوار


            تمام قلب های تیرخورده روی دیوار



            آروم صدام می کردی و می گفتی :


                                                               خداحافظ ...

                                                           

 

 

سلام دوستای عزیزم ٬ امیدوارم خوب باشین و نماز روزه هاتون قبول حق باشه ٬ می بخشید که دیر به دیر آپ می کنم اما دلم خیلی براتون تنگ می شه ٬ ازتون ممنونم که تنهام نزاشتین ٬ این شعر هم از وبلاگ دوست خوبمون *صبور* هست که من خیلی ازش خوشم اومدم و گفتم شما هم بخونینش ٬ در پناه آسمان ... خداحافظ.
www.shakib.blogfa.com


پارچه سیاه شب را
گلوله های نور
پاره پاره کرده اند
و سینه ی صاف سکوت
از میان سوراخ ها چه زیباست
نگاهش آرام
روی من می تراود
و نرم نوازشم می کند
و در آغوش سرد خواب
پنجره ها رنگ شب می گیرند