اشک سرد نقره ای

چقدر شعر نوشتیم برای باران غافل از آن دل دیوانه که بارانی بود

اشک سرد نقره ای

چقدر شعر نوشتیم برای باران غافل از آن دل دیوانه که بارانی بود

به یاد خداحافظی از غم هایمان

***خداحافظ***

خداحافظ همین حالا

همین حالا که من تنهام

خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شدن چشمام

خداحافظ کمی غمگین

به یاد اون همه تردید

به یاد آسمونی که من رو از چشم تو می دید

اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سادس

نه اینکه می شه باور کرد دوباره آخر جادست

خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به روی رویاها

بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا

خداحافظ

              خداحافظ

                             خدا حافظ  همین حالا 

                                                                خداحافظ

شعر تیتراژ پایانی برنامه کوله پوشتی ... با صدای امیر علیزاده

***روز مبادا***

عاشقانه هایم را می گذارم برای روز مبادا

قلم عشق نویس هایم را می گذارم برای روز مبادا

چرک کردن صفحات دفترم را می گذارم برای روز مبادا

خواند ن چرک نویس هایم را می گذارم برای روز مبادا

همانطور که تو مرا گذاشتی برای روز مبادا

همانگونه که تو مرا نگه داشته بودی برای روز مبادا

حس می کردم روز مبادا روزی است که تو ترکم خواهی گفت

و حال روزهای مبادایم از راه رسیده اند

و از این پس نمی گذارم چرک کردن صفحات سفیدم بیفتد برای روز مبادا

پروردگارم ... امروز روز مباداست

دریابم که روزهای مبادای زیادی مانده

و دستانم همچنان به پیشگاهت درازاند

                                     *  س.اشکمهرکوچولو*

 

دیوانه بمانید ٬ اما مانند عاقلان رفتار کنید .

             خطر متفاوت بودن را بپذیرید، اما

                   بیاموزید که بدون جلب توجه

                                    متفاوت باشید.

                                                                         ***پائولو کوئیلو***

 

سالی دیگر و تولدی دیگر

به نام خداوندی که مرا آفرید

روز ها در پی هم سپری می شوند و هر روز زیبا تر از روز دگر در نگاهم تجلی می کند... هر روز که می گذرد زندگی را ٬ عشق ٬ محبت را ٬ پدر و مادرم را بیشتر احساس می کنم .

امروز خوشحالم ... چند سال پیش در همین روز و همین جا خداوند به من روی کرد و مرا آفرین تا زندگی کنم ... خداوند را پرستش کنم و عشق را لمس کنم ...

در همین لحظه دستانم را به سویش بالا می برم و از خود او که بزرگترین خالق است می خواهم که یاری ام کند تا از این پس زیباتر زندگی کنم... کمکم کند تا بتوانم رضایت خانواده ام را نصیب خود کنم .     

***الهی آمین***

نوشته شده در ۳/۴/۱۳۸۵  توسط س.اشکمهرکوچولو