اشک سرد نقره ای

چقدر شعر نوشتیم برای باران غافل از آن دل دیوانه که بارانی بود

اشک سرد نقره ای

چقدر شعر نوشتیم برای باران غافل از آن دل دیوانه که بارانی بود

چه قدر تک مانده ام ٬ چه تنها مانده ام در این دیار غربت که عاری از یک دوست و آشناست. چه قدر سخت است که در میان جمع آشنایان زیستن اما کارت تنها نشستن باشد و تنها گریستن. چه زیباست دیار عشق و چه رنگین است عشق های عشاق . اما عشق های این دیار همه دروغین اند و بوی تمسخر می دهند
قلب پر عشق من همچون نگینی در میان این همه دل های تلخ می درخشد . من به عشقم ٬ به قلبم ٬ به قلبی که میزبان عشق زیبای توست می بالم . به یاد چشمانت از خواب بر می خیزم ٬ به یاد نگاهت نفس می کشم و به یاد لبخند زیبایت به خواب می روم 
آه ای تندیس محبت ٬ نمی دانی که چقدر دلم برایت تنگ است . نمی دانی که این روزها چه بر من می گذرد ... نمی دانی ٬ تو هیچ چیز را نمی دانی ...نمی دانی که بیش از هر کس و هر چیز دوستت دارم . نمی دانی که در فقدان آوای صدایت چه دردها می کشم . نمی دانی که یاد و خاطره ات چه مرحم هایی بر زخم هایم می شوند
تو نوشداروی قالب تهی و تاریک زندگی ام هستی . تو تنها عشق حاکم بر قلبم هستی . چه چیز دارم که در قبال خوبی هایت به پایت بریزم ؟      زبان من دریغ از کلمه ای محبت آمیز است . لبخند هایم پنهان و آرام است . ابراز عشق هایم به یادو خاطره ات است نه در هنگام حضورت تنها چیزی که می توانم حاظر و آماده و  درهرزمان و در هر جا تقدیمت کنم ٬ جانم است 
.ای زیباترین زیبایی هایم ٬ جانم به قربانت باد
***س.اشکمهرکوچولو***

                                                           

    ***دلم گرقته ***

دلم گرفته
می خواد داد بزنه
می خواد هوار بزنه 
که چقدر دوستت داره
می خواد بشینه پات
و زار زار گریه کنه
می خواد تو چشمات نگاه کنه 
و بگه که چقدر دلتنگ
دلم گرفته
می خواد بگه وقتی بعد از 
مدتها باریدی 
چقدر زیبا شده بودی
می خواد بگه
  کاش دوباره می باریدی
و اونو نوازش می کردی
آره ٬ می خواد بگه دوستت داره
دلم گرفته
باران دلتنگ من
دلم طاقت دوری
تو را ندارد
می خواد شاهد باشه که تو
لا اقل مثل اشک بریزی 
 دلم گرفته
می خواد من گریه کنم
شاید دلتنگیش کمتر بشه
می خواد اشک هام رو ببینه
 می خواد خودش را خالی کنه
می خواد خودش رو راحت کنه
دلم گرفته
ای پریزاده ی دل من 
ای پریچهر افسانه هایم
ای تنها رویای زندگیم
من دچار خفقانم
: بگذار دادی بزنم            
هــــــــــــــــــــــا ی

س.اشکمهرکوچولو